torsdag 26 juni 2014

Gulsippan 25 juni

Hur gick det igår då?

Molly
I grunden hoppade hon på 3 fel vilket var helt okej för att vara Molly. Sedan vart det så att alla som kom i mål fick hoppa final (även om det inte var bedömning D) så i finalen hoppade hon på 2 fel och fick i mitten av banan upp ett tempo. Det är så roligt att hoppa dessa dvärgvädurar, mina flygande köttbullar!

Aro
I och med att i tisdags hoppade han inte alls var mina förväntningar absolut noll. Men kan överraskade mig genom att hoppa 0 fel i grunden. Tempot hade han dock glömt hemma men jag vet att det finns där och det går att plocka fram. I finalen rev han tyvärr ett rätuppstående och i och med det slutade han på en 3e plats och precis utanför placering. Så ingen medelsvårtklassning i rak. Men det känns ändå okej med tanke på att han inte har några pinnar i krok.

Den 2 juli är det rak igen hos 08KT i Västerhaninge. Hoppas han tar pinne där! Oavsett så får vi börja jaga krok tävlingar. Dock missar jag den 5 juli i Uppsala (Krok lätt * 2) tyvärr. Någon som vill tävla Aro då? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar