söndag 22 juni 2014

Resultat 22 juni 2014

Vädret var ju i alla fall väldig varierande. Allt från sol, moln, regn och hagel. Ena stunden regnade för att nästa vara solsken och hur skönt som helst. Men förutom det växlande värdet så var tävlingen toppen! Uppsala gänget var superduktiga så tävlingen flöt på bra. Fick skjuts av Frida (och hennes mamma) fram och tillbaka, hur snällt som helst och trevligt sällskap också!

Gandalf - Mini * 2
Dagens lilla hjälte! I första klassen hoppade han 0 + 0 och hade ett ganska bra tempo tyckte jag (för att vara dvärgvädur), speciellt i finalen. I andra klassen hoppade han igen 0 + 0 och hade ett bättre tempo. Utveckling hela tiden från hans sida vilket är himlans kul även om det bara är mini klass. I första klassen slutade han på en 3e plats och andra klassen vann han! 

Molly - Lätt * 2
Fin på framhoppningen som vanligt men hoppade tyvärr inte lika fin på banan. 4 fel i första klassen och 5 i andra. Men hon kom i mål och hade ett okej tempo så jag klagar inte på henne. 

Aro - Lätt * 2
Min målsättning var att få hem en pinne, och visste fick jag det! Och inte nog med det, det blev två pinnar! I första lätten hoppade han 1 + 1 och hade ett bra tempo, speciellt i finalen, vilket ledde till en 6e plats. I andra lätten hoppade han 0 + 0 (vilket jag faktiskt inte trodde att han skulle göra) så det blev en pinne och en 3e plats blev det! ÅH är så himlans glad och stolt över han!

Målsättning Aro: Att på något magiskt sätt kunna starta medel i både krok och rak under hjärtecuperna i värmland/augusti.

Ev. bilder från tävlingen kommer senare plus vad jag tog från prisbordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar