tisdag 1 juli 2014

Västerhaninge eller ej? Det är frågan

Ursäkta för dålig uppdatering och inga roliga bilder!

Molly och Aro trivs bra tillsammans. Molly verkar få några tjuvnyp ibland fortfarande men jag undrar inte om det är ändå hon som bestämmer nu?

Prim växer långsamt, haha! Hennes bror Milton har haft en tredje hoppträning och den såg strålande ut. Ser så framemot att komma hem från seglingen (nu på fredag till nästa fredag) för att sedan kunna selträna den lilla tösen!

Gandalf trivs fortfarande, letar lite smått nytt hem till han men har som sagt inget bråttom.

Imorgon är det tävling i Västerhaninge. Hade tänkt att skita i det då jag är så otroligt opepp och seg. Men jag behöver palla mig dit för att få hem min pirra så jag kan ta mig till tävlingarna senare i juli. Eller så köper jag en ny pirra? Tror både jag och Aro behöver lite vila, åh dilemman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar