måndag 25 augusti 2014

Hur mycket som helst

Man kan verkligen utan överdrift kan säga att det har hänt mycket på kort tid. Först och främst fick Prim och Ron mjällkvalster vilket nu behandlar och är helt borta. Såklart har några fått lite torr hud efter medicinen men det är inte knasigt med det.

I tisdags hämtade jag hem Mynta. Hon började landa i helgen kan man säga. Innan har hon varit små stressad och nervös så fort jag kom. Men nu är det bättre. Än är hon fortfarande hur jobbig som helst att få tag i i hagen och hel knasig och tokig och stressad i selet. Men vi jobbar på! Tror hon kan bli hur kul som helst så fort hon börjar lugna ner sig lite.

Igår dog tyvärr Prim. Troligen av förstoppning. Känns jättetråkigt att det gick så fort och jag inget hann göra. Min lilla fina översociala tjej <3 Nu får hon skutta i kaninhimlen även om det är alldeles förtidigt.

Så ja, upp och ner, fram och tillbaka. Lite hoppning imorgon eller senare i eftermiddag blir det allt.

I övrigt fyller jag 20 år idag! Grattis till mig! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar