torsdag 7 augusti 2014

Om träning och kamera

Verkar som om regn står på dagens schema, inte enligt mina planer direkt. Min tanke var att hoppträna både Prim och Luna. Kanske blir det bättre mot eftermiddagen? Hoppas det.

Har för i övrigt bestämt mig för vilken kamera jag ska köpa. Det blir en Nikon D3300 med kit objektivet och Tamron 70-300 f.4-5.6 tror det blir toppen bra. Ska bara bestämma mig när jag ska beställa hem det, funderar på att göra det på söndag enbart för att "kunna suga på karamellan" lite extra.

Sedan är det tävling på lördag, hoppas vädret blir som de säger för på söndagen ska det regna. Blir det regn på lördag struntar jag nog i att tävla faktiskt. Inte värt att åka kommunalt i närmre fem timmar sammanlagt när det regnar.

Lilla underbara och gosiga Prim! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar