onsdag 17 september 2014

Ryck upp dig Mickis!

Oh Well, kaninerna har det inte superskoj här hemma just nu måste jag erkänna. De är liksom hage eller i buren, är för trött för att ta ut i koppel. När jag väl har energi har jag inte tid. Inte alls irriterande. Skolan tar mycket energi nu för en som har hjärntrötthet, uppsatser är tydligen en mardröm! Dessutom lite körlektioner på det, men körkortet närmar sig sakta men säkert.

Men imorgon ser det ut som om jag skulle kunna få ut några av dom i alla fall.

Tanken är att de ska få dela på de två hagar jag har typ halva dagen var (vilket det brukar bli) och de dagar som någon/några får vara ute längre får de som är i buren komma ut i sele. Vanligtvis funkar detta bra men känns som jag verkligen har kommit ut ur rutin, vilket är tråkigt.

MEN idag vid matningen fick jag i alla fall lov att klappa Foxy medan han åt <3 Första gången på hur länge som helst. Men han kommer ändå att flytta tillbaka till Frida. Men lite bra kändes det allt.

Dessutom måste jag slå ett slag för Xet, hur roligt hinder är inte det? Man kan göra så mycket med det. Det är kul i kombinationer och själv, plus så är det snyggt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar