fredag 28 november 2014

Hästhoppning, kaninhoppning, hoppning

Just nu är det SIHS på Friends Arena, det har väl ingen människa missat? Själv ska jag inte dit eller så, men ska se livesändingarna. Igår såg jag fälttävlan, inomhus, hur ballt!?

Jag tycker att man kan få mycket inspiration från hästvärlden. Främst tänker jag på hoppningen och banorna. Man kan göra otroligt roliga banor med hjälp av hästhoppningensbanor. Dock får man anpassa dom lite till kaninhoppningen men det funkar ganska bra. Har ni inte testat så gör det! Idag såg jag denna bild som handlar om hästen presentation. Tror faktiskt att man kan applicera det helt eller delvis på de flesta sporter där man håller på med djur, framför allt hundsporter också men även kaninhoppning. Eller vad säger ni?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar