onsdag 19 november 2014

Väntans tider och framtida led

Väntar på att veterinären ska ringa, hon kom visst inte in idag förs kl 13. Men hon skulle återkomma senare i eftermiddag/ikväll.

Förutom väntandet har jag även städat burar och promenerat med Damli och Ron. Damli fick verkligen ett motionspass! Har även bestämt mig för vilja kanin inköp jag vill göra, sedan vet man inte om jag får en unge från de kullarna jag vill, men jag har en plan. Inga nyheter direkt, men ändå. Först en hane från Sofia (Glädjens), från en kull som ska tas om. Sedan en hona från Milleniums ur en kombination där mamman är syster med Lunas pappa. Blir lite samma led med andra ord. Detta "led" är något jag vill fortsätta med i framtiden och jag har börjat fundera lite på planer och hur man kan gå vidare osv. Blir nästan en början på ett nytt led? Ja, så måste det bli, spännande eller hur?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar