onsdag 31 december 2014

Mål för 2015

Jag tillhör den skaran av människor som gillar att planera och sätta upp mål. För mig innebär det att målen blir med konkreta och enklare att uppnå, även om det är vissa saker som man inte kan påverka. För 2014 skrev jag lite mål gällande kaninerna och kaningården, ska försöka se om jag kan hitta dom i något anteckningsblock. Annars, här kommer mina nya för 2015!
  • Köpa in två nya kaniner, valda med omsorg och eftertanke
  • Ta minst en kull 
  • Spara en egenuppfödd kanin
  • Tävla på större tävlingar så som Falsterbo, Midnattsols, Hjärtecuperna osv
  • Tävla i nya klubbar runt om i landet
  • Ta ut kaninerna oftare i koppel
  • Att alltid ha dom i tävlingskondition
  • Få upp minst en kanin i svårklasserna
  • Tävla en egenuppfödd kanin
  • Registrera kaningården (Lexingtons Kaningård)
  • Bli domare 
  • Fixa alla papper (köpeavtal, information mm) till kullen i tid och supersnyggt
  • Få fler följare på instagram (mål 1000 vid årsskiftet 2015/2016) och på bloggen
  • Uppdatera bloggen minst 4 gånger i veckan och så även instagram
  • Träffa kaninhoppare man har chattat med i verkligheten 
  • Tävla höjd och längd 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar