lördag 28 februari 2015

God Morgon!

Sitter med frukosten och kikar lite halvt på klockan hela tiden. Jag vet inte varför men jag är alltid små stressad när jag ska iväg att tävla, även om jag går upp i god tid. Hur knasigt är inte det? Det stör mig i alla fall väldigt mycket. Kan typ inte slappna av förs jag sitter i bilen och är påväg.

Som det ser ut nu så kommer jag hinna tävla i medelsvåren och lättklassen. Får se om man även hinner lätt ny, hoppas det. Är lite halvt peppad, det som är kul är att jag har tre kaniner som kan klassa upp sig. Det som är tråkigt är att Ron ska flytta (alltid lite vemodigt när en kanin flyttar) och att Clara inte är där (mentala styrkekramar till dig Clara!<3). Typ superfå 08or i överhuvudtaget på tävlingen :O Men tur att det finns trevliga Stockholmare och små Uppsala och andra knasiga människor <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar