tisdag 31 mars 2015

Liten prioritetssvacka helt enkelt

Sol ute hela dagen, vad är oddsen? Hoppas morgondagen kan bjuda på liknande väder.

Ni vet när man har en skoluppgift och det känns som om man aldrig blir klar? Så har det känns med min, MEN imorgon är jag klar. Har bara liten del kvar. Skulle kunna göra den nu men är helt slut så det är bättre att avsluta på topp imorgon tänker jag, ändå kan jag inte slappna av? Vill ju ha det där A:et på denna uppgift. Sedan då? En likadan och stor uppgift fast på 2,5 veckor. Yeah, stress och panik redan nu typ. Men jag har sagt till mig själv att först går hälsan, sen skolan och efter det kaninerna. Det innebär att de här 3 veckorna kommer kaninerna inte få komma ut så mycket i sele tyvärr. Det blir hage efter väder och någon enstaka promenad på sin höjd som gäller motionsmässigt helt enkelt. Såklart ska de få sina burar städade och mat också ;)

Får hoppas på riktigt skönt vårväder som gör att man är peppad och taggad på att komma ut efter en pluggdag (då brukar jag likt nu vara helt slut, trots powernaps). Lite vårväder och värme kanske gör att man orkar släpa ut sig och skutta lite kanin på senare eftermiddagen/kvällen.


Ses om tre veckor då kaninerna!? :P Förutom den 11e, då jag hade tänkt att tävla med er :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar