onsdag 25 mars 2015

Mycket Plugg och lite, verkstad?

Åh så mycket i skolan, eller mycket för vara en som klarar av 50 % och knappt det. Puh. Nåja det är bara kämpa på. Har laddat med naturgodis till morgondagens plugg. Hoppas det peppar mig lite att fokusera ordentligt. Har lovat mig själv att om jag är klar med de delar jag tänkt (IKEA, H&M och första delen av miljöproblem i alla fall) så har jag lov att träna kaninerna...

I min sellåda har jag förutom alla kaniners selar även en klosax (under det rosa kopplet) och kaningodis. Det röda selet och kopplet tillhör Saki. Cia har det lila sättet och Luna det rosa. Aro har det turkosa selet och kopplet men även det silvriga selet. Lite är ifrån Tallbacken, en del ifrån Fortunas och vart Sakis kommer ifrån vet jag faktiskt inte. Toves kanske? 


Kaningodis, vad ger jag där? Jo jag har Cuni Completes godis som jag tror det kallas Cuni Crackers eller liknande, de är dom oranga bitarna. Det pellets liknande godiset är ett som jag fick ifrån Gngarboden och har därför ingen större koll på vad det heter. När jag var där och handlade priser gick påsen till detta sönder så jag fick det, annars skulle det ju slängas. Mycket uppskattat är det i alla fall. Till sist har jag bananchips också. Ingen närmre förklaring behövs där. Vad är min favorit? Jo det är nog bananchipsen då det är ett naturligt godis och kaninernas favorit. Cuni Completes godis är spröd och uppskattad så det kommer på en andra plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar