måndag 30 mars 2015

Osammanhängande inlägg

När kommer våren då? . Idag är det regn och tråkväder så kaninerna är inne i burarna. Det skulle ha varit sol och härligt vårväder men nu har prognosen förändras till det sämre. Usch. Dessa dagar vill jag verkligen ha ett kaninstall med stora lufta boxar så kaninerna har möjlighet till motion även i tråkväder.

Kanske bra med tråkväder för då kan jag med gott samvete fokusera på skolan. Vilket något jag verkligen behöver göra i tre veckor framöver, för sen ska uppgifterna vara inne. Puh.

En liten roligare sak är att jag har fått upp ögonen, åter igen, för en kull som blir släkt med min Aro. Tror det verkligen kan vara något som passar mig. Men får se, just nu är det några intressanta kullar som finns/är på gång vilket känns lite roligt!

Vill även tillägga hur skönt det är att Luna är numera medelsvår i båda banklasserna. Ska bli så kul och se hur hon tar sig an medelsvåren, vi ska sakta men säkert bli varma i kläderna så att säga. Hennes debut är jag nöjd med. Hon var riktigt fin över flera hinder bland annat VM. Vet ju att hon kan, nu har vi äntligen chansen att visa det också.

Funderar på att åka ner till Söderköping för att tävla. Har ev ett härligt gäng med mig också vilket gör att det känns väldigt peppande. Rak medel * 2,  perfekt för Aro, Cia och Luna med andra ord!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar