lördag 25 april 2015

Nu är hon här!

Lemon Dream Supreme "Sansa" som hon kallas, för tillfället i alla fall, har redan visat sig vara nyfiken, cool och väldans social. Redan fått en liten puss så mattehjärtat smälter kan man säga ;) Skitfin i kroppen måste jag säga! Stora fina bakben och bakstassar och ett mindre feminint huvud. Ska bli kul att lära känna denna tjej <3 


Vart tog all färg vägen? hahaha <3 
Långöra <3 
Jag och Clara hade även en nybörjarträning med några från klubben. Supertrevlig med nytt folk, hoppas man ser dom igen snart på banorna! Passade även på att träna Cia och Luna. Cia gick det ganska bra med och tillslut även för Luna. Inte supernöjd med någon av dom även om de skötte sig riktigt bra stundtals<3 Just nu är Cia brunstig och pain-in-the-ass för matte. Sur som in i h*levete. Hoppas det bara är denna brunst, för jag funderar redan på att kastrera henne även om det är någonting jag helst inte vill göra. Men jag pallar inte kaniner som är rent ut sagt elaka.. Ja man är elak om man på hugget, "attack"-mode on i både bur och hage. <3 Knas Cia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar