fredag 24 april 2015

Ronja, Svala, Maja, Namnlös

Åh, imorgon smället det. Ja det känns lite som så! För strax efter halv nio går tåget till Eskilstuna där jag ska hämta upp min nya tös. Fortfarande vet jag inte riktigt vad jag ska kalla henne Ronja, Svala eller kanske Maja? Hmm.. Nä är lite lost på den fronten måste jag säga, men det kommer väl.

Dör så fin hon är <3
I övrigt händer det inte så mycket här hemma, det rullar på liksom. Cia är brunstig och skitjobbig (läs sur) i buren rent ut sagt tills hon kommer på att det är ganska okej att mysa... 

Juste ja! Nu är det bekräftat att jag kommer gå domarlägret nu om en månad. Känns väldigt peppande och faktiskt inte alls nervöst (än?). Bara att trappa upp pluggandet lite och kika på banvägar haha. Nä jag tror det kommer att gå bra även om man kommer ha panik och hjärnsläpp ett antal gånger på lägret ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar