måndag 18 maj 2015

Aspirantlicens, check!

Efter några intensiva men roliga dagar på domarlägret kan jag glatt säga att jag klarade det! Jag har fått min aspirantlicens! Känns hur bra som helst! Fick med mig två extra uppgifter, att bygga en krok elit och en ytterligare krokbana i valfri klass. Men det gör ingenting, för fick verkligen inte till det på lägret gällande svängar, så det känns som en små sak.

Vill även säga ett stort mega tack till ressällskapet (Clara, Cecilia, Fredrika och Ida, även om du inte åkte med oss). Tack för allt pepp och roliga dagar! Och Grattis till era licenser! <3


Mamma och syster har varit duktiga kaninvakter och samtliga lever och frodas, så de går helt klart godkänt!

Idag ska det pluggas till slutprov och vilas ut efter helgen. Hade ju varit underbart att kunna spendera lite tid med kaninerna men det får vänta lite, dessutom är vädret långt ifrån det bästa.

Medan jag var borta har jag fått två saker på posten. Dels ett armband som berättar att jag är i behov av daglig kortisol (superviktigt ifall någonting skulle hända) som jag ska ha när jag åker till Rhodos nästa vecka och Sansas sele! Ska bli så kul att testa det på henne och ännu roligare att snart börja selträna henne!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag vill börja hoppa med min kanin men vet inte hjr jag ska göra. Har du något tips?

    SvaraRadera