tisdag 5 maj 2015

Tankar inför kastreringen

Idag har jag fixat en del småsaker och pluggat. Fullt ös med andra ord (i mina mått haha) men det är för att imorgon blir det till att vila då min syster har studentskiva med tre kompisar på kvällen. Så då blir det party ;) 

Just nu är kaninerna ute i hagen och skuttar runt och har det bra. Sansa är nog den som alltid är lika glad att vara i hagen, lite typiskt bebisar. 


I och med att jag ska kastrera Cia och ta kull på Luna så funderar jag på att låta Luna gå själv och sätta ihop Cia med Aro istället. Tror det kan blir en bra lösning då Aro verkar reagera på Luna när hon brunstar, vilket då Cia inte kommer göra i framtiden samt att vill ha Luna själv när hon har kull. Så det känns som en självklar lösning faktiskt. 

I natt fick Cia för sig att det var en väldigt bra idé att dra lite päls... Får ta en bild och visar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar