tisdag 16 juni 2015

Kvällstävling och sista uppgiften klar

Idag var det kvällstävling. Att jag är inte har lagt mig ännu handlar om att jag har laddat upp några bilder få tävlingen och inväntat mitt te som svalnar. Sen är det hopp i säng som man säger :P

Luna och Cia tävlade krok medelsvår * 2. Luna hade glömt bort hur fint hon hoppade i lördags och bestämde för att ta fram haren i sig (som vi har försökt att träna bort haha). Kul. Vi kom alltså inte i mål någon av klasserna. Cia som debuterade krok medelsvår gjorde två fina lopp på 4 respektive 3 (ett i korr) fel. Mycket nöjd med henne faktiskt, även om det inte räckte till final.

Gjorde min absolut sista aspirantuppgift och har nu mejlat DK också. Åh, snart domare, PÅ RIKTIGT!

Ska testa att förminska bilderna i Lightroom innan jag laddar upp dom. Kanske kvalitén blir bättre då? Hmm..! Får testa imorgon helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar