måndag 15 juni 2015

Måndagens pyssel

Idag har jag inte gjort mycket. Luna och Sansa har fått vara i hagen hela dagen och snart ska Cia ta Sansas plats i hagen. Ska nog ta och gå ut och plocka lite blåbärsris till dom små senare ikväll. De fick nämligen en del igår och det är så populärt att det bara känns taskigt att inte ge dom det när man har möjligheten.

Trots att det känns som om jag inte gjort någonting har jag både kikat på sista avsnittet av Game of Thrones och rensat, fixat och skapat ett fotoalbum av min systers studentbilder. Får se om vi beställer hem ett eller inte, hoppa det! Har även börjat fila på papperna till Lunas kommande kull. Har en riktigt bra början men har fastnat lite i processen men det kan absolut bli bra av det jag har när allt är klart. Lägger till en printscreen av lite av det hela.

Sansa heter numera Riverruns Dream of Spring :P 
Imorgon är det tävling och denna gång är det Luna och Cia som följer med. Sist, nu i lördags, fick Sansa följa med för att skutta lite på plats och känna på hur det är att resa och vara i transport men imorgon stannar hon hemma. Cia ska debutera krok medelsvår vilket är lite spännande, okej väldigt och jag är nervös redan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar