torsdag 13 augusti 2015

Segt igen på uppdateringsfronten

Jag är så dålig på att blogga just nu, skyller på skolan som har börjat. Det är ju kul att bloggga då det är en dagbok att gå tillbaka och kika i.

Jag har bestämt mig för att kontakta Fäboden och köpa en ny bur. Tänker att efter kullen kommer jag byta ut 200*60 buren där Luna bor (med snart kull hihi) mot en 140*60/150*60 tvåfacksbur. Då slipper jag para ihop två kaniner plus har extra burar ifall några inte skulle bli sålda.

Har även börjat måla burarna, Lunas är klar och de andra två görs imorgon. Får visa lite bilder på det sen!

Luna är så tjock. Överdriver inte. Har även lite panik, vill bara ha typ 4 - 6 ungar max så iiihhh..!

Imorgon kommer Malin Hultman upp så det blir till att både städa inomhus och dra ett extra varv med sopkvasten ute hos kaninerna :P

Lunas nya standard pose.. :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar