onsdag 23 september 2015

Drygt 600 kr senare..

Så igår skulle jag handla lite pellet och hö till kaninerna. Så jag åkte till DjurMagazinet istället för ZooKompaniet där jag vanligtvis handlar pellets. Där hade de, inte helt oväntat, ingen Edel och eftersom jag inte kände för att också åka till ZooKompaniet fick det bli lite annat. Tidigare gav jag Edel, Cuni Complete + Rabbit Royal. Efter gårdagens shopping utfodras kaninerna ett tag framöver med Cuni Complete, Cuni Nature och Brit Junior. Saknar Rabbit Royalen men annars tycker jag att det känns bra. Får se vad jag tycker när denna omgång är klar. Fick även med mig lite kaningodis, woops!

Hö glömde jag dessutom att köpa (tankspridd igår? yesbox), men det räckte till att utfodra igårkväll men inte imorse.. Så nu har jag gett alla en hel drös med äppelkvistar! Lyckligtvis handlar pappa hö senare ikväll så de överlever nog ;)

Lite godis till odjuren <3

Cuni Nature, Cuni Complete och Brit Junior
Jade fick även komma in en lite kortis <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar