torsdag 17 september 2015

Torsdag

Lite tomt på bloggfronten här då jag har varit hos mormor och morfar i Linköping för en minisemester. Det har varit hur mysigt som helst!

Så idag, torsdag, har jag pluggat och återigen pluggat och låtit bebisarna skutta lite i hage då granntjejerna kom på besök. Imorgon är det plugg på förmiddagen som gäller och efter lunch blir det kaninerna. Städning, bebismys med Clara och Tilda, ta ut någon/några i sele står också på schemat. Sedan på lördag är det tävling i Gävle så då blir det upp tidigt för att hämta upp både Ankan och Malin. Men så kul det ska bli! Underbart sällskap och tävling hos en trevlig klubb med grymma klasser. Jag hoppas verkligen att Sansa lyckas ta en pinne, helst i raken, då hon inte har en där men gjort så fina lopp. En annan förhoppning är att Inca kommer i mål.


Kom på för ett tag sedan att Sansa blir två ganska direkt efter Kista 2017. Det innebär att jag behöver para henne typ sommaren nästa år till senast Kista 2017, detta beroende lite på hur hon klassar upp sig och vad för hane jag får tag i. Har en, ev. två i tanke, men får se. Vill se henne i svårklassen först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar