onsdag 13 januari 2016

Onsdag

Jag vet inte hur det är fysiskt möjligt att det fortfarande kan snöa. Eller jo, det gör jag ju men ändå, jag är liksom redo för vår och sommar men jag antar att jag får vänta ett bra tag till tyvärr.

I och med att det har snöat hela dagen har kaninerna fått vara inne i burarna. Förhoppningsvis så är vädret bättre imorgon så dom får skutta lite i hagarna och jag även städa lite burar. Tänker mig att jag i regel ska tävla två burar på måndagen, två på tisdagen och två på onsdagen. På sådant sätt tar de inte så lång tid att städa burar + hinner inte trött på det hahah. Får se hur den planen går.

Så idag har jag tagit det lugnt, tvättar bilen, handlar allt för mycket (och dyrt) smink och nu vilar jag igen. Imorgon blir det skola, skola och kaniner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar