onsdag 17 februari 2016

Det finns hopp!

Har mer eller mindre sovit mig igenom denna onsdag men vad gör det när jag nästan är helt frisk? Fick en släng av förkylning och megatrötthet efter helgen men tröttheten är det mer eller mindre bukt på det är bara den där näsan... Så ingen träning för min del denna vecka tyvärr. Men det är inte så tokigt då jag har tusen småsaker att göra känns det som.

På fredag planerar jag att efter omprovet (japp det blev omprov på filosofin då jag missade totalt vad provet skulle innehålla... heja) att hoppa lite kaniner och även handla saker till årsmötet.

Kan glatt berätta att det har minst blivit sex lyckade parningar mellan Bilbo och Sansa under dessa tre dagar. Kanske ännu fler idag? Idag var hon tydligen ganska villig, så vi räknar nog idag som dag 0 dvs. torsdag dag är dag 1. Hoppas verkligen att det tar sig denna gång. Tror verkligen på den här kombinationen och är så sugen på att behålla alla ungar som föds även om jag bara ska spara en tölp.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar