onsdag 27 april 2016

Star Wars Farkoster

Tänkte att jag skulle ge er, och mig själv, en uppdateringen över Star Wars Farkosterna.

Själv har jag Mace, Riverruns Millennium Falcon som jag är mycket nöjd med. Medelsvår i rakbana men inga pinnar i kroken ännu. Vi har heller inte hunnit debutera medelsvår, men på träning hemma har det inte varit några problem i alla fall.

I klubben finns Idde, Riverruns Imperial Dropship som har blivit så fin i kroppen! Hoppa kan hon också och med lite mer rutin tror jag att pinnarna kommer rulla in på riktigt.

Honan som jag funderade på att behålla, Riverruns Jedi Starfighter bor söderut. Jade som hon kallas har jag inte sett i verkligheten sedan hon flyttade men på bilder ser hon riktigt fin ut och dessutom verkar hon precis som Mace ha en del fart under tassarna. Medelsvår i krokbana och en pinne i rak.

Riverruns Republic Attack, Attacken, som är numera gotlänning,  har verkligen utvecklats och kommit igång ordentligt. För någon vecka sedan blev han medelsvårklassad i krokbana och två pinnar i rakbana, hela fyra pinnar på en helg!

Den andra viltgråa killen Riverruns Ebon Falcon har två pinnar i rakbana. Vad jag vet har han inte startat utomhus ännu, får se hur det går när han får testa på det.

Sedan finns även Riverruns Naboo Starfighter, Jamilla, som tyvärr inte har testat på banorna ännu.

Här kommer en spelningslista över ungarnas hoppfilmer. Tyvärr har jag ingen film på min egna Mace, men det får jag snart skaffa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar