söndag 20 juli 2014

Västerhaninge 16 juli

Denna varma och sköna kvällstävling var verkligen toppen! Krok stod på schemat och allt var ihop packat vid nio, skönt!

Mountain Pleasure
Molly hoppade på 3 fel. Vattengraven och de två sista hinderna strök med. Men är allmänt nöjd över henne. Hon hoppar på, ställer alltid upp även om det enbart lättklass så tar hon ändå i och gillar det!

Vanilla Ace
Min Prins! Vet inte hur många gånger jag bara har kollat på han och lett denna vecka. Han vann klassen på det strålande resultatet 0+0! Även om han inte är den snabbaste kaninen i världen så kan han få upp ett jogging tempo, vi (jag) strävar ständigt att få upp han i tempo, går lite bättre tycker jag allt.

Sedan pratades det såklart kullar och Hendirke parade två kaniner, mycket spännande kull! Men det är en annan kull som hon kommer ta snart som jag har fastnat lite för. Vi får se hur det blir med det.

Här kommer några bilder från tävlingen! Foto 08 Kaninhopparteam









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar