måndag 22 september 2014

Tack för den här tiden Foxy

Foxy flyttade alldeles nyss, kanske tio minuter sedan.

Det känns tråkigt eftersom det betyder att det inte funkade mellan oss två på hemmaplan. Men samtidigt skönt eftersom det inte funkade. Hänger ni med? ;)

Jag tror säkert att Frida är villig att lämna ut han på foder som tror sig passa med han. Han har gjort två starter (tre lopp) med mig varav ett gick han på 0 fel. Då har han inte tävlat på närmre året innan plus att han inte var i så bra kondition! Jobbar man lite med han så tror jag att han kan börja plocka pinnar i svåren (krok) och såklart även klassas upp i medelsvåren. Jag gillade verkligen att hoppa han på banan, superkul men ändå en liten mindre utmaning så att säga. Jag rekommenderar han verkligen så att säga ;) <3

Så nu har jag fyra kaniner hemma och de är dem som är mina.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar