måndag 24 november 2014

Meister Lampe

Visade tidigare idag att jag hade satt ihop två bilder. Använder den bilden på hemsidan för info om Lunas framtida kull med Zonic. Dessutom satte jag ihop flera andra bilder vilket bl.a. kan ses på kaninernas personliga sida. Fina va?

Fick hem tre påsar, dvs 9 kg av pelletssorten Meister Lampe. Så från och med ikväll ska kaninerna få även detta i sin diet. I en början tillsammans med Cuni Complete som jag ger nu och senare kanske enbart? Får se lite hur det blir. Har tidigare funderat på att köra på Edel istället så det kanske blir ML och Edel tillslut? Hmm... Får testa mig fram helt enkelt. Men en sak är säker, kaninerna behöver mer fibrer. Ska testa höet från Granngården nästa gång jag köper hö, tror det kan vara grövre och förhoppningsvis bättre.

Titta så fint, eller rättare sagt, kolla in hemsidan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar