lördag 28 mars 2015

Bara att ladda om

I natt var nog den segaste natten någonsin sov 35 minuter allt som allt och då la jag mig strax efter elva. Clara, Tilda och Nattis fick då ett litet panik meddelande på morgonen men de fick skjuts av Clara och Tildas mamma så de kom fram till Hendrike/Älta ändå, skönt! Så under dagen har jag pendlat mellan trött-pigg-jättepigg-supertrött fram och tillbaka. Lovely. Nu har jag i alla fall lyckas sova i nästan 1,5 timmar här på eftermiddagen. Planen är att packa och ladda om inför imorgon då jag tänkte tävla. Det måste gå.



Kaninerna då? Cia har fått vara ute i hagen nästan hela dagen och nu är Aro och Luna där. Får se om jag har energin till att ta ut Saki på en liten runda i alla fall. MÅSTE skaffa ett tillfälligt tak, kanske något bärnät + bultbant kan duga? Hmm..!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar