fredag 27 mars 2015

Fix och Trix

Nu är det fredagsmys, packning och förberedelser inför imorgon som står på schemat. Känns bra!

Tidigare idag när jag sprang runt i Täby Centrum för att handla lite olika saker stötte jag på Clara och Tilda, himlans mysigt! :D Fick med mig ett cuppris, puh. Kanske inte världens bästa genom tiderna men det är ett pris och det är inhandlat haha! Förresten har Grizzly Zoo tydligen öppnat i Täby Centrum, får se vad de kan erbjuda i framtiden.



Nu när man ska packa och sova över med kaninerna ska flera saker med. Blanda annat pellets till kaninerna, jag vet inte varför men jag tycker det känns så konstigt att skriva upp "pellets" på packningslistan!

Har ni läst motionerna? Själv tycker jag att det finns flera som känns bra och självklara. En del är rent utav skärp och andra som man får en funderare av eller som har en bra tanke bakom men inte fungerar i praktiken. Ska bli spännande och få höra senare vilka som går igenom.
Tävlingsböckerna är ifyllda i vanlig ordning. Fyller i dom oftast direkt efter anmälan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar