tisdag 28 april 2015

Kvällspromenad med Aro

Jag gick nu på kvällen till ICA i hopp om att det skulle finnas jordgubbar, vilket det såklart inte gjorde. Så jag gick hem och tog ut Aro i koppel istället.

Här kommer ett uttalande jag har sagt förut: Jag ska börja med att ta ut en kanin per dag i koppel.

Så hoppas att jag kan hålla det denna gång. Sist jag sa detta tror jag att det var höst och vi gick mot mörkare tider. Nu är det ljust längre så jag är optimistisk och tror att jag kan hålla detta helt mer eller mindre. Det är i alla fall ett mål jag har.


Eftersom kaninhoppning är en sport så tycker jag att det är okej att sätta upp prestationsmål. Så här kommer mina nya som jag kom på under promenaden.

  • Jag vill att Aro ska bli min första elitkanin 
  • Jag vill starta SM med Aro, både i rakbana och krok bana
När dessa mål uppfylls spelar ingen roll, förhoppningsvis innan någon annan av mina kaniner "kommer ikapp" så att säga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar