fredag 17 april 2015

Love HBO

Tyvärr har vädret, inte helt oväntat, varit sämre idag. Så kaninerna har inte fått vara ute men deras klor har blivit klippt efter mycket om och men ;)

Själv har jag pluggat, duschat, handlat, små packat osv. Känns som det har gått i ett även om jag har tagit det i min takt. Så nu sitter jag i sängen och vila ikapp. Köpte HBO i och med att säsong 5 av Game of Thrones börjar, så nu har jag börjar kikat på nya serier, Deadwood och Broadwalk Empire. Boradwalk Empire är riktigt bra måste jag säga! Hela 5 säsongen finns vilket är en ren bouns!

Ikväll blir det mys med syster och pappa. Är i regel alltid hemma kvällen innan tävling, annars orkar jag inte riktigt gå upp så tidigt. Så förutom fredagsmys blir det även att packa klart och förbereda maten så mycket som möjligt. Inget spännande direkt.

Hittade lite Perfect Sit hästgodis nära jag rensade kaninlådan i mitt rum. Så det ska förtäras av kaninerna i helgen ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar