fredag 17 april 2015

Snart, mot Älta!

God Morgon allesammans! Är ni också uppe med tuppen för att ta er till dagens tävling?

Själv är jag i god, som vanligt, och väntar inte klockan haha. Två misstakes denna morgon:

1. Jag köpte Fanta Mango, inte Fanta Zero som jag trodde...
2. Aliminiumfoliét var slut (!) så mina smörgåsas är förpackade i plastfolié som är helt värdelöst på att hålla ihop rullmackan :( En är redan av på hälften...

Aro ska debutera rak svår på söndag som blir hans tredje svårstart. Andra svårstarten är idag. 
Vad hoppas jag på för resultat?

Jag tror att Aro kan gå bra i svåren, relativt sätt då, att få en bra känsla med andra ord är vårt mål denna helg. En final av tre klasser vore i alla fall trevligt.

Cia hoppas jag tar en krokpinne i lätten då hon bara har en.

Angående Luna i medelsvåren (rak och krok) och Cia i medelsvåren på söndag (rak) har jag inga större förväntningar på. Kanske final vore trevlig? I alla fall en förbättring mot förra helgen skulle sitta fint, 9+3, 6+2 för Luna och OPL, 2+OPL för Cia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar