torsdag 16 april 2015

Shoppning, shoppning

Igår var jag ute och handlade lite till mig själv och kaninerna som belöning av att jag fick jäkligt bra resultat på min uppgift/uppsats. Detta är vad jag fick med mig hem som är lite roligt!


  • En låda som jag har lagt den nya pelletsen i
  • Nya kaninskor/slitskor från XXL, typ lavendelblåa <3 Mina rosa gick sönder...
  • Bars och nötter till framtida tävlingar
  • Något nät av något slag, ska testa att ha det som tak till en hage tillsammans med bultbanden som jag också köpte
  • Pellets, Cuni Complete Junior (som jag blandar ut med edel)
  • En liten låda att ha mina nya Complete Crocks i. Complete Crocks köpte jag i smakerna äpple, bär och örter. Med tanke hur mycket kaninerna gillade morot så tror jag att de också kommer älska dessa. Perfekt godis när man vill trickträna då man vill ha något "lättare" godis som är snabbtuggad ;) Och såklart till tävlingar! 

Äpple, bär och örter. Och ja, bär smaken är även till kaniner även om det inte är en kanin på förpackningen


Nya godislådan, så fin med de härliga färgerna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar