tisdag 21 april 2015

Tävlingsschema för sommaren

Tänkte göra upp ett litet tävlingsschema för mig själv, aldrig fel att kunna planera lite. Jag kommer enbart vara hemma och på landet i sommar som det ser ut nu förutom en veckas segling i slutet av juni. Därför tänkte jag fylla sommaren med lite äventyr i form av tävlingar!

Kommer såklart inte kunna tävla allt men det lär nog bli en hel del av de som jag har skrivit upp. Jag har gjort så att jag har fetmarkerat de tävlingar jag verkligen vill försöka att åka till. Dessutom vill jag ut och tävla mycket för förhoppningsvis är jag nybliven domare och lite erfarenhet vore inte fel.

Maj
10 - Älta, 08KT
14 - 17 Domarlägret
23 - Älta, 08KT



Juni
6 till 7 - Lindesberg, ÖLKH - Bergslagstrofén - ev. krockat med aktivitet med klubben på lördagen
9 - Västerhaninge, 08KT
13 till 14 - Hågelbyparken, STKH - Kan enbart lördagen? Om ens alls? 
16 - Västerhaninge, 08KT
23 - Västerhaninge, 08KT


Juli
4 till 6 - Gävle, GKHT
8 - Västerhaninge, 08KT
9 - Gulsippan, STKH
11 till 12 - Falsterbo, SKH
18 till 19 - Västerhaninge, 08KT - KM
22 - Årsta, ULKH
23 - Gulsippan, STKH
25 till 26 - Kil, VKH - Hjärtecuperna
28 - Årsta, ULKH



Augusti
1 - Mariefred, STKH
2 - Västerhaninge, 08KT
9 - Årsta 4H, ULKH
15 till 16 - Bromma, STKH - Sveland
22 - Örebro, ÖLKH
29 - Västerhaninge, 08KT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar