torsdag 30 april 2015

Valborg

Idag är det valborg och jag antar att de flesta av er har några roliga planer för dagen. Kanske någon som tar studenten och har mösspåtagning?

Själv kom jag fram till ganska snabbt att jag har en del att göra i skolan (+domarlägret) så det blir till att vara hemma, haha sad but true. Mamma och pappa har i alla fall gäster så god mat får jag och sen tänkte jag slinka ner till mitt rum se en rulla och kanske äta lite popcorn innan jag somnar. Party Party ;)


Idag, förutom mina extra party planer då, tänkte jag i kaninväg ta ut Cia i koppel. Vilket blir lite spännande, får se hur hon är nu med brunsten och allt. Har förresten bokat en tid hos veterinären för Cias kastration, det blir i Sollentuna den 7 maj för 1100kr. Den kliniken i Arninge/Täby som jag brukar åka till ville ta 1790kr, så det kom inte ens på frågan att åka dit faktiskt. Nu är det bara att hålla tummarna att allt går bra sen när det är dags!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar