torsdag 21 maj 2015

Nya hagen

Jag är så otroligt nöjd med den nya hagen och kommer även beställa hem en till. Då kommer jag har två skitbra hagar som jag verkligen vågar lämna kaninerna i utan att tankarna vandrar iväg hela tiden till dom och en kompostgallerhage som de enbart får vara i när jag är hemma. Tror det blir en superbra lösning! Eventuellt köper jag en tredje och skiter i kompostgallerhagen helt och hållet, men det blir först efter sommaren. Tanken är "ett par per hage" och det är en sak jag inte vill kompromissa med.

Här kommer lite bilder på hagen (och Luna och Sansa). Nej de går inte tillsammans

Ni ser hur gallret går in? Det är perfekt, då det blir mer stabilt och "grävsäkert"
Denna "pinne" hakar samman de olika sidorna och trycks ner i marken
Luna var vääldigt social, " SE MIG SE MIG!"
Regn/solskydd 
Hahha, så ful! "SE MIG, HA MIG! HEJ MATTE!!" <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar