onsdag 20 maj 2015

Onsdag

Idag har jag faktiskt låtit Luna och Sansa vara ute i hage. Det tar fortfarande emot såklart men jag kan inte låta dom sitta inne bara för att jag är rädd att någonting ska hända. Sansa fick både ett hinder i hagen att kika på och ta en första runda i koppel. Ca 5 minuter av att gå dit hon själv ville fick räcka och ja, hittills känns det bra. Inga konstigheter än så länge och att jag går bakom eller att det ibland tar stopp (nej det är inte okej att gå till grannen haha) var inga konstigheter. Skönt! Cia får fortfarande bara vara i buren, men ska nog låta henne ta några skutt i hagen imorgon innan hon blir tokig på riktigt.

Luna den lilla rymmaren fick snällt hoppa in i buren efter att jag upptäckte att hon inte längre var där hon skulle vara, enligt mig då ;) Tur för henne att idag har jag hämtat ut den nya buren! Tänkte sätta upp den efter maten och testa den på Luna. Visar bild på instagram innan här på bloggen ifall någon skulle vara nyfiken!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar