torsdag 4 juni 2015

Hemma från Rhodos

Hejsan på er, hundra år senare!
Jag har som ni vet spenderat veckan på Rhodos och åh vad det har varit härligt! Att vara själv var helt underbart måste jag säga, något som jag tycker alla borde prova någon gång i livet.

Just nu sitter jag och försöker desperat få ihop en fotobok, det går väldigt dåligt måste jag säga då mobilen och google kontot vill inte alls samarbeta. Vilket är ganska frustrerande då jag har en hel del bilder på mobilen som jag vill använda. Det känns att man har varit borde (dock ändå utvilad) så lite seg är man allt. Ska slå en pling till Hendrike sen också när mobilen har laddat (den dog såklart också åååhh) och även mysa med kaninerna när energin kommer tillbaka!

På lördagmorgon beger jag, Hendrike och Tarkan oss till Bergslagstrofén/Örebro vilket ska bli kul! Ska både tävla Luna och Cia, detta blir då Cias första tävling sedan kastreringen.






Har ni märkt att Google har gjort om lite kring layouten och upplägget? Alltså om man har googlekonto och t.ex. vill ladda upp bilder. Märkte det idag och få vad det inte är till det bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar