tisdag 30 juni 2015

Onsdags nytt och bildbrist

Idag, onsdag, ska jag och den nya svarta (smeknamnet än så länge) upp till landet tillsammans med min lillasyster där resten av familjen är. Påvägen upp ska jag stanna på Granngården för att köpa kompostgaller så kaninerna får i alla fall en hage att vara i. I och med odjur och att kaninerna inte är vana med landstället kommer det enbart vara jag som sätter ut kaninerna i hage under uppsikt. Därför får en hage räcka under dessa perioder som vi är på landet. Dessutom kommer jag såklart låta alla skutta i koppel också.

Alltså, igår när jag fick hem min nya tyckte jag att hon är så stor! Hela 11 veckor på torsdag men ändå. Ska bli så roligt och se hur hon kommer bli, är riktigt taggad på henne.

Kommer inte uppdatera så mycket på bloggen tills fredag men kommer vara desto mer aktiv på min instagram: Riverrunshoppkaniner

Förväntingar på kaninernas kondition? Noll
Hur känns det inför helgens tävlingen? Pirrigt men noll förväntningar, målet är väl att alla ska komma igenom alla banor, alla dagar.

Från seglingen i brist på nya kaninbilder, men lugn! Jag har med mig kameran till landet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar