fredag 28 augusti 2015

Redo för bebisbomb?

Här kommer gårdagens bilder på ungarna som då var 10 dagar gamla. Ingen har öppnat ögonen ännu men och andra sidan har jag inte kikat till dom idag, så vem vet?

Just nu är det 8 bebisar kvar. 6 från Lunsa kull och båda Damlis små grisar. Känns som en mer behaglig siffra än 11 ungar även om den innebär att 3 små rackare (skitfina tyvärr) har gått bort. Av Lunas ungar är det 3 hanar och 3 honor. Den svarta otter övermanteltecknade var visst en hane. Jag har dessutom bestämt mig för att behålla antingen Imperial Dropship (blå otter brokad hona) eller Jedi Starfighter (viltisabella hona). Vem det blir får tiden avgöra lite, beror alltså vem jag fastnar mest för av dom två. Men de andra är minst lika underbara och up for sale! Lite kul att alla bär på blått, gult och a/am (kan ge zobel) så även om man skulle fastna för en av de viltgråa herrarna så är dem "dolda färgbomber" hhihi. Hur kul är inte det?

Dessutom har jag den senaste tiden förutom skola och SM börjat med ett ett projekt som kallas Svensk Hoppkanin. Hur spännande som helst och vi (jag och Sandra Magnusson) har kommit en bit påvägen även om det är långt kvar. Så joina gärna FB gruppen "Svensk Hoppkanin" för mer info och skriv ut vad ni själva tycker och tänker!



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar