tisdag 1 september 2015

Hej Pi!

Vad hände med att blogga nästan varje dag? Jag måste verkligen skärpa mig på bloggfronten.

Kaninerna då?
Jo jag har fått hem en ny efterlängtad plutt! Miss Pinky's Painted Desert eller Pi som jag kommer att kalla henne. Än så länge är jag superkär i de runda kinderna och fina kroppen. Men framförallt är jag kär i henne då jag vet hur hennes äldre helsyskon är och jag kan inte låta bli att undra hur hon kommer att bli. Vem blir hon mest lik? Hmm..!?

Ungarna har öppnat ögonen och jag gissar att de har även börjat utforska buren då bolådan inte längre är igentäckt även om jag täcker igen efter jag har pillat på dom. Ska bli kul att snart möta dom skuttande när man öppnar buret, iihh!!

På torsdag ska vädret bli bättre så då blir det både fotografering av Pi och ungarna men även hoppträning för Sansa (testa medelsvår då hon debuterar på söndag) och Inca.

Pi <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar