söndag 20 december 2015

Fjärde Advent

Idag har jag skrivit slutprov (endast F/E prov) i Samhällskunskap 3 så nu har jag jullov fram till den 11 januari, hur underbart är inte det? Idag var även första dagen sedan operationen som jag rört kaninerna. Släppta ut och in lite kaniner i hage medan mamma städade ALLA burar! Hur underbar är inte min mor? <3 Tror hon ska få något extra fint i julklapp.

Sitter här och filar på ett blogginlägg om framhoppning. Sedan jag har blivit domare (och då i samma veva mer "vaksam") har jag noterat hur många tragglar den där stora boxen på framhoppningen trots att kaninen gång på gång river och tappar både ork och självförtroende. Varför sänker inte människan boxen och låter kaninen gå av framhoppningen med en bra känsla istället? Åh, blir så frustrerad. Får se om jag kan formulera det bra på något sätt.

Har även bestämt kulltema för Sansa + Bilbo, håller lite på det ett tag till tror jag allt. Får se om det ens blir lyckade parningar, vilket jag så hoppas på!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar