onsdag 23 december 2015

Mål för 2016

Året är snart slut och det innebär att det är dags att sätta upp nya mål inför 2016.

Mål 2016

  • Tävla med Sansa i elit (rak/krok)
  • Starta SM
  • Börja tävla och lära känna Mace på banan
  • Klassa upp Pi och Inca till minst medelsvår i båda bangrenarna
  • Ta en kull - Spara en unge? 
  • Tävla i nya klubbar så som Skåne, Gotland, Kalmarorterns, osv. 
  • Fortsätta döma klasser och bli en bättre domare 

Sedan kommer jag troligen att flytta hemifrån till hösten för att plugga vidare till lärare. Det innebär att jag troligen inte kan ta med mig alla kaniner, då det dels handlar om plats med även om pengar, vilket man har ont om som student. Jag siktar på att få med mig 4 kaniner, vilka det är vet jag inte ännu men Sansa och Humle känns självklara. Dom andra två som får följa med bestäms i framtiden när det är dags. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar