måndag 7 december 2015

Måndag

Update: Mobilen är död och det kommer kosta mig 3200 kr, yeah. Ska ringa försäkringsbolaget och kika lite hur det funkar osv. Med tur (troligen) behöver jag bara betala självrisken. 

Kaninerna då? Veckan mjukstartades med att Sansa, Pi och Jack/Tinka fick vara ute i hagarna och Inca och Humle fick skutta lite i koppel. Humle var riktigt duktig måste jag säga, han får nog komma ut på en runda imorgon också. Fast nu kommer klurigheten: UPS kommer hit imorgon till torsdag och hämtar upp den gamla mobilen som ska in på service. Så jag måste vara hemma, så blir bara snabba ryck ner till kaninerna så man inte missar ifall dom skulle ringa på dörren. 
Alla mina kaniner är i olika färger, hur bekvämt är inte det egentligen? Speciellt när man ska ha kaninvakt! Viltisabella, Tan Blå, Zobel Brun Brokad, Viltgrå, Svart och Gul/Blå Japan. Inte ens färger som ser likadana ut. "Den svarta kaninen heter Inca och ska ha 3 msk pellets.." Kommer bli superenkelt för min kaninvakt i jul! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar