söndag 6 december 2015

Pojkarna fick i alla fall hoppa

Åh denna dag har verkligen haft sina ups och ett enda stort down. Först till det positiva:
- Humle testade på svåren och det gick riktigt bra! 80 cm är lite långt än så länge men det ska vi nog klara av sen.
- Mace testade på lätt på riktigt för första gången. Gick bra och han klarade en maxad box så jag kan inte vara annat än jättenöjd. Ska bli kul och se hur han utvecklas. Just nu är han en lite plutt som är väldigt enkel att göra med!
- Julbord på Mister French med superhärligt sällskap. Ny tradition kanske?
- Julgranen åkte upp tillsammans med förtäring av egen bakade (ofc) pepparkakor, lussebullar, glögg och varm choklad.

Nu till dagens stora feta minus!
- Under kvällspromenaden med mamma och syster började det helt plötsligt spöregn, liksom "hårt" regn. Eftersom jag redan hade mobilen i jackfickan tänkte jag inte mer på det. Men eftersom jackan består av dun så resulterade det i att min mobil drunknade i allt regn/fukt och är numera stendöd. Vill på gråta, speciellt med tanke på att det är typ lite drygt 1,5 månader sedan jag bytte ut min förra mobil. Känns lagom... Hoppas vår försäkring täcker det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar