lördag 2 januari 2016

Kista imorgon

Imorgon är det första dagen av fyra av Kistamässan. Åh det kommer bli så himlans bra är så taggad på att träffa fina människor från hela landet och även få tävla Humle och Sansa. Eventuellt kommer jag tävla Tinka och Jack på söndagen och måndagen som Sandra får godkänt för förarbyte, får se vad som händer med det. Dessutom kommer Cecilia och Malin bo här måndag till onsdag :D



Saker som är kvar att packa/fixa:
- Tortellini
- RedBull
- Festis
- Frukstänger
- Flaska med vatten till kaninerna
- Sätta ihop transportburarna och lägga in tidningar
- Leta fram akitaskålar till transportburarna
- Stol
- Extra tidningar, lägga ner i väskan
- Fylla gallerbollarna
- Dubbelkolla att jag har med mig selar, koppel, böcker och klosax
Hann inte klippa klorna idag som planerat så det blir imorgon 

Sen årets fråga.. VAD ska jag ha på mig? Jeans och se ut som en vanlig människa eller tränings/mjukisbyxor? Hmm..!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar